30 juni 2011

A place in the sun


Sitter i soffan efter 4 timmar i solen och lyssnar på Hammerfall som uppvärmning inför ikväll!
Är råtaggad på helgens festivaliteter! Ikväll blir det en säkerligen god middag hos svärföräldrarna, sedan lite häng utanför Viktor tillsammans med han, Nina och David. Kanske någon till? Har inte så stor koll :P Sedan stadsfest och Hammerfall haha.
Imorrn jobbar jag dock 10-17 så blir nog att ta det lite lugnt ikväll ändå. Efter jobbet blir det grill hos Lillemor tillsammans med hon, Anders, Miro, Sanna och Shil. Sedan bär det av till stadsfesten igen för att flänga omkring och kolla lite Robyn.
Lördag jobbar jag också såklart.. 10-16 står på schemat, så fredagen får inte bli allt för hård den heller. Dock blir det riktig fest hos Nina och David på lördagskvällen! Ska bli superkul! Är ledig söndag - måndag, så jag kan vara bakis två dagar om jag vill haha!

Hade fått avi i brevlådan om att min andra beställning har kommit till ICA. Får dock inte hämta ut det förrän tidigast imorrn halv elva :( Booo! Är nyfiken ju..

Nu ska jag ta mig en macka, läsa ett till kapitel harry p ute i solen och sen blir det till att duscha och välja ut kvällens skrud och göra sig i ordning! Dvs klä sig och sätta upp håret. Går inte att ha smink nu i alla fall. Det smälter bort.

Inga kommentarer: