10 juli 2011

Falkan


Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men har typ glömt bort bloggen pga bra väder. Kommer nog aldrig bli någon bloggerska!
Semestern har äntligen infunnit sig i mitt liv!! Känns hur great som helst.
Igår var första dagen och då firade jag och Viktor 8 månader tillsammans, en liten picnic ute i gräset under dagen och lite Oz och HP5 på kvällen.
Idag vaknade vi strax före elva. Solen sken med några ynka fluff-moln, så vi bestämde oss för att cykla till falkträsket för lite bad och soool! Det var hur skönt som helst. Träffade dessutom både Linnea och Emma från jobbet. Dom var bruna och glada!
Kiosken hade såklart slut både glass och dricka (vi hann dock köpa nästsista lokan). Så den får IG av mig. Hur kan dom vara utan glass och dricka under helgen? Det är ju då folk far dit.. Köp en enorm mängd vatten och glass på ica och sälj det 5 kr dyrare? Spelar ju ingen roll, folk köper det ändå. Särskilt glassen hehe...

Imorrn, om det är bra väder, så sticker kanske jag och Lillemor någonstans och badar/solar lite till. Möjligtvis till hennes killes stuga. Vore kul, har aldrig varit där :)

På torsdag kvart i sex blire sista Harry på bio. 3D såklart, eftersom man vill se i största salongen. Är inte så jätteförtjust i det här med 3D. Får ont på näsan av glasögonen, och hittills har ingen film imponerat mig överdrivet mycket med effekterna heller. Dom kan slänga in en grej en gång/halvtimme. Boooo!

Nu ska jag kila över till Lillemor och kolla katterna. Dom har varit hemma en hel dag själva nu, stackarna. Om Lillemor och Anders inte har kommit hem från stugan än kanske dom är sad kittys och det klarar inte mitt samvete av :D haha

Peace out!

Inga kommentarer: