30 juni 2011

Bad to the bone


Denna sanslösa sommarvärme är ju helt fantastisk! Alla är tusen gånger gladare och helt enkelt roligare att ha och göra med när det är strålande solsken ute.
Det var jag som hade stängning idag (onsdag) på jobbet. Skyndade mig hem efteråt för att trixa lite och sen möta upp Lillemor, Sanna och Shil. Vi drog in till stan igen och käkade middag på Allstar. En strawberry daiquiri till det. Hopplös drink. Tog säkert en timme att dricka! Efter Allstar gick vi genom stan och till hemmakväll. Hyrde tre filmer; Megamind, Draktränaren och Green Hornet. Köpte tre filmer också! Det var längesen jag köpte film, så jag tänkte att jag skulle unna mig tre stycken. Eller egentligen blev det fyra, och på bluray dessutom! Måste ju nyttja den bluray-spelare som sitter i receivern. Batman Begins, Kill Bill 1&2 i en och samma. Och inte att förglömma - Nyckeln till frihet! Så bra film! Ska bli nice att se om Batman Begins i bättrekvalla!
Kvällen avslutades med Megamind hos mig i alla fall. De andra filmerna får man försöka hinna med under veckan innan Sanna och Shil åker tillbaks till Stockholm igen den 8e :(

Glömde skriva igår att min rosa bikini som jag beställt från belle-lingerie kom igår! Den var lite stor i omfånget, men det ska nog gå bra ändå. Känns den för stor då man testat bada i den så får jag väl sy in den lite bak i knäppningen. Bikinin är i alla fall en Freya och modellen heter Pier Pink. Tycker att den är söt!

Observera att det inte är jag på bilden
(som att någon skulle tro det..!!)

Inom de närmaste dagarna borde min andra beställning från en annan brittisk sida komma också. Där beställde jag en till bikini, en randig. Några bh'ar och panties slank också ner i varukorgen. En av bh'arna Vet jag att jag kan ha i alla fall. Bikinin kan jag också ha. Har prövat ut både den och bh'n i stan, men det är ju typ 2-300 kronor billigare att beställa från nätet, så vem fan köper i stan då. En bikini för 600 kronor liksom.. För Överdelen endast!! Sjukt. 320kr på britt-sidan.
Anywho.. Får se om något av det andra passar. Hoppas på det i alla fall!

Nu blir det till att krypa till kojs. Imorrn är jag ledig, så då ska jag sova ut lite och sen ut och läsa i solen aaall daaay looong! Klockan 18 ska jag och Viktor käka hos hans föräldrar, sen blir det stadsfesten, wiiiiiiiee!! :)
Tagga!!

Inga kommentarer: