28 juni 2011

En veckas semester


Från bloggen alltså. Sorry!

Ni som vill läsa om min midsommarhelg kan fortsätta läsa. Ni som inte är ett dugg intresserade, läs ändå!
midsommaraftonen var det en liten fest hos mig. Vi blev inte så jättemånga, men vi hade en riktigt kul kväll ändå! Kvällen inleddes med grillning tillsammans med Nina, Victor och Simon. Min Viktor jobbade ju natt, så han var inte med. Grillen tog typ en timma på sig att bli bra haha, så middagen blev lite försenad. Dock hade vi precis käkat klart då Anna och Linnea anlände och efter ännu ett tag dök även Linn, Crisse och David upp! Vi satt mest inne och snackade och åt chips, på grund av det dåliga vädret, men där vid 23-tiden blev det uppehåll, så då gick vi ut och körde några omgångar kubb. Glömde såklart kameran inne så det blev inga bilder alls tagna från kubben. Jag tror att Norrland har producerat anabola-mygg i år? Dom är enorma och är överallt. Svärmar. Äckligt!
Efter kubben gick vi in igen och då blev det dags för en musiktävling. Minns inte vilket lag som vann, men det var rätt jämnt i alla fall om jag minns rätt. Sedan körde några fler personer lite låtar och så skulle man gissa låt och artist. Och, inte för att skryta, men jag var nog vassast ;)
Vid halv tre började alla gäspa så vi sade tack och adieu. Låste dörren efter dom och gick in i köket och fick syn på kaoset med alla flaskor och burkar. Chipssmulor överallt.. Det är verkligen great att ha fest, men inte att städa upp efter dom haha!

Linnea, Anna och Nina
Söta tjejer!


Crisse, Linn och Simon
Här kollar vi några fula Youtube-klipp
I'm backin' up! Backin' up!


David blev LITE väl ivrig efter lite Unicorn Robot-spelande och började agera läskigt.
Se bara så rädd Victor är i bakgrunden. Huvva!
Tur jag skickade hem alla en stund efter denna incident. Haha närå..


Tyvärr blev det inte fler bilder än såhär, as usual. Gud, jag är verkligen värdelös på att föreviga mina kvällar med fina människor! Shame on me...

Midsommardagen hände det inte alls särskilt mycket på under själva dagen. Städade bort allt från kvällen innan. Degade mest och låg i solen och stekte från klockan ett till halv fem. Såklart fick jag typ någon form av solsting av det hela och fick en massiv huvudvärk som höll i sig till typ nio på kvällen.
Vid åtta-tiden drog jag, Viktor, Simon, Linn, Crisse, Victor och Patrik till en av Patriks polares stuga i Östanbäck. Där fanns det världens skönaste jacuzzi! Och som att det inte var nog, så fanns det även en pool på soldäck? Med LEKSAKER i! Me was so happy haha! Jag och Fosse (som dök upp lite senare under kvällen) klev upp sist av alla ur vattnet. Sedan blev det lite pilkastning och skjuta med pilbåge (gick pissdåligt...) Kvällen avslutades med trädgårdsyatzy som Patrik var sämst i världen på. Sedan bilade vi hemåt igen och även fast jag och Viktor hade bestämt oss för att sova hos honom, i hans trånga säng, så sov jag riktigt gott! Kanske för att jag var nöjd och lycklig efter en superbra helg med finfina vänner!
Puss på er!

Inga kommentarer: