18 juni 2011

Löhrtahk


I onsdags hade jag och Viktor en så mysig dag! Vi steg upp lite sent, låg och drog oss. Fixade lite lunch. Monterade ihop grillen som skulle användas senare under dagen. Sedan drog vi på gymmet! Så duktiga vi är!
När vi kom tillbaka grillade vi kött och hade klyftpotatis till det och sallad. MUMS säger jag bara! Kvällen bestod av en timmas vilande i sängen, samt fruktsallad med krokant-glass till och filmen Upp :) Myys

Igårkväll gick jag över till Lillemor.. Vi tänkte först dricka rött vin och spela tvspel hela quellen, men Anders kom hem tidigare än det var tänkt från sin personalfest så vi såg första X-men istället med han och Tommy-tommy.. Den är ju rätt bra, men nu har man sett den så många gånger att man börjar dumgöra lite av det som händer istället för att bara titta på filmen haha

Jag upptäckte imorse att jag har börjat flagna lite mellan ögonbrynen....? Inte ok, så nu lugnar jag mig med solandet och smörjer in mig istället!
Nä, nu blir det till att klä sig, borsta gaddarna och sen dra in till stan för jobb, 10-15.30.. Heeeeelp!

Inga kommentarer: