13 juni 2011

@ work

Fick tag på min hyresvärd och hon ville att jag skulle ta en bild på kylen och frysen efter jobbet. Om den inte är jätteny så skulle hon beställa en ny verkade det som? Skumt.. Ofta hon inte vill att någon ska komma och kolla på den först haha. Men men, det är ju hennes beslut :P

Idag jobbar jag 12-19. Känns sådär. Att jobba till 19 är verkligen segt. Skulle lätt kunna jobba 10-17 mån-fre utan problem. Men dom där timmarna 17-19 är verkligen segaaa! (stora problem jag har...)

Ikväll kommer bästViktor till mig och då ska vi se film och mysa! När det är såhär mulet och kallt så Får man sitta inne och mysa faktiskt. Det gillas :)
Förresten, Trassel var hur rolig som helst! Se den om ni inte har sett den redan. Eller se om den om ni redan har sett den. Ni kommer hur som helst inte bli besvikna!

Nu ska jag ut i butiken och skrutta på!
Kom förbi och säg HÄÄÄÄJ vettja!

Inga kommentarer: