09 juni 2011

Några bilder


Här kommer några bilder från festen. Bättre sent än aldrig, right? Dock var det Inte många som blev bra... Får kolla med Viktor om några av hans blev bättre :)


David och Nina var först på plats!
Viktor passar på att sluta ögonen och vila lite innan kvällen sätter igång..



GUD, så söta vi ääär!



Har inte en susning om vad Simon pysslar med.
Erik är i alla fall en jätte här!



Söta Linn hade kommit hem från Turkiet någon dag innan..
Jag kan lova att hon utklassade oss alla med sin bränna!



Efter en liten stund började fler komma. Mys vid köksbordet!



Underbaraste Lillemor och Anders kom förbi för att dricka lite Gaaato Neeegro



Tror att det kanske var här Fosse berättade för Patrik om att han har fixat sig en yacht.
Patrik ser lite skeptisk ut...



Superglada, fina människor!



Erik, Juden och Robert på min sköna balkong.
Jag veeet, jag måste inhandla blomlådor. Jaja!



Här var klockan ungefär halv tio och Viktor kunde inte,
av någon märklig anledning, sluta kramas med John.



På något vänster fick Nina tag i en snus, kanske av Sara?
I och med detta fick Nina världens snusfylla och bestämde sig för att gå ut och hoppa studsmatta på grannens tomt....



Annelie, Mattias och Fosse är salongs..



Vid den här tiden började alla bli lite för glada i hågen för att komma ihåg att ta bilder!
Ska se om jag kan hitta lite bilder genom andra, men detta är det jag har att erbjuda för tillfället :)

Inga kommentarer: