09 juni 2011

Lookin' back


Det är så sjukt varmt! Inte bara utomhus utan även inomhus! Imorse när jag vaknade var det 31 grader varmt i köket. Mysigt värre....

Vaknade 9.15 och började kl 10, så fick rappa på rätt ordentligt där. Det är så jobbigt då man försover sig. Morgonrutinerna blir åt fanders och man glömmer ofta saker hemma. Den här försovningen gick dock bra och ingenting blev glömt! Arbetsdagen gick i alla fall rätt fort. Käkade sallad med Lillemor nere vid älven under lunchen. Hur skönt som helst var det! Det fläktade hela tiden så man skulle verkligen kunna ligga där hela dagen och steka utan problem. Vågar man avvara en Hel dag till bara stek än? Kanske tappar all hud då.. Det får jag nog vänta med i alla fall. Måste bygga upp någon slags grund först. Nu ser man ju ut som en ipren med gråbeige ansikte och armar.

Jag fick ett ryck efter godis/chips och cola strax före 20. Hittade en dum anledning till att skynda till korv-ivars (slänga lite kartonger och tidningar). Köpte en påse dumle och en 50cl cola. Tjockis!

Viktor jobbar natt idag så jag sitter ensam i soffan. Såklart väljer tv att inte visa något som helst av värde. Klassträffen.. Vad faan är det för program? Nåväl.. TV4 film visar Edward Scissorhands nu, men vet inte om jag vill se en film som man gråter sönder till ikväll. Efter Edward börjar i alla fall en till J-Depp film. Nick of time heter den och det verkar i princip vara det enda på tv. Får se om det blir den, annars lägger jag ner filmtittandet ikväll och pysslar på med annat istället!

För övrigt så är det 5 år sedan jag tog studenten imorgon! Det är helt galet vad tiden går snabbt.. När jag tänker tillbaka på åren som har gått så fattar jag inte riktigt vad jag har gjort av all tid..?


2005-06-10

Jag och Daniela, hihi! Så små vi var!


Igår kom den efterlängtade återbäringen till mitt konto! Sweeeeet! Är verkligen supersugen på att dra utomlands. Kanske två resor till och med? Vill på en sol-/badsemester och så skulle jag vilja åka till Rom också.. Känns som att man reser alldeles för lite. Det är fasen nu man borde passa på ju! Blir nog till att dra någonstans efter högsommaren eller till hösten i alla fall!

Nu blir det till att tjoa på lite här hemma :)

Puss på er!

Inga kommentarer: