24 maj 2011

Wann kommt die Sonne?


Idag hade jag sån tur då jag var förbi på Färgcity! De hade kvar 3 rullar av fondtapeten jag ska ha i sovrummet, så jag inhandlade dem på studs! Får se när de kommer upp. Förarbetet för tapetsering är ju en killer...

Födelsedagsfika är ännu en grej som har hunnits med. Efter jobbet åkte jag och Viktor till Ursviken för att fira min söta systerdotter Elin, som fyller hela 6 år idag! Grattis grattis!

Det blåser fortfarande som fasen ute.. Josse påpekade på jobbet att förra året vid den här tiden var det runt 30 grader ute, och det stämmer ju typ? Nu får det sluta blåsa och vara kallt alltså! Så less man blir.. Vill ju schteka på ballen!

Nu blire kvällsfika sen krypa ihop till en liten boll i sängen och zova-zova zäng zäng zäng!
GUD NICHT!

Inga kommentarer: