18 maj 2011

På den tredje dagen


Fick ett sms tidigare idag från posten att mitt ljudsystem hade kommit till Ica! Snabbt gick det hihi. Ska skära sönder lådan nu och slita upp alla prylar och bara beskåda det hela!

Det gick bra på VC i alla fall. Pratade lite med en läkare och han sa att jag skulle sluta med allergitabletterna för att se om kroppen kan jobba bort nässelutbrotten jag får, av sig själv. Fick receptbelagda allergitabletter för att ändå klara mig då jag ska hälsa på Lillemor och hennes kittys.
Sen tog dom blod av mig (djurblandning). Det skulle ta närmare 2 veckor innan jag får svar på det, så vi ser väl senare hur det ser ut..

Hungern börjar redan ta vid. Vill ha kött! Bäst att Vicke-vire rappar på lite.. Annars får han vara med en kinkig Reggie hela kvällen!


Här är, för er som ej ännu har sett det,
då Niklas jobbar in V75 vinst!

Inga kommentarer: