27 maj 2011

Lord knows, it would be the first time

Skjorta, kavaj och röööda byxor, röööda byxor, röööda byxor..
Bulle på bulle med röööda byxor...

Jag ligger sjukt efter med målningen. Jag borde skämmas, men gör det inte.
Har slöat i 2 dagar. Nu över helgen har dock babe åkt till piteå för att roa sig med killarna lite, så då ska jag passa på att vara dräggig hemma och försöka fixa klart allting.

Inte mycket har skett de senaste dagarna. Har jobbat på som vanligt. Har köpt mig en svart tung fet långklänning i trikå att ha i sommar. Kommer väl se ut som en hetshöna i den, mest troligt. Men vem orkar bry sig egentligen? hihi

Har även under de senaste 3 dagarna seriöst övervägt att bleka håret. Åtminstone i slingväg, för att få lite liv i det, och se lite fräschare ut i sommar. Det vore ju fint, men fyfasen så dyrt det är.. Är väl kanske värt det, dock..

Idag ringde för övrigt läkaren som tog djurblandningen på mig. Det visade sig att jag är lite smått känslig mot hästar och hundar samt kraftigt mot katter. Såklart. Såklart ska detta ske mig. Som alltid har drömt om att ha egen katt/hund när jag bodde hemifrån. Förhoppningsvis kommer hund gå bra ändå, men...
Kan ju även tillägga att det första han sa, med glädje i rösten, var att jag INTE är allergisk mot kossor! Oh the joy! Lättnaden, haha!

Nu ska jag ta tag i att måla ovanför fönstren i vardagsrummet med mera, så jag hoppas ni får/har en lika mysig skruttkväll som jag har mig!



Inga kommentarer: