18 maj 2011

Satan i gatan


Sitter i sängen och är rätt nyvaken. Ska försöka städa lite i lägenheten idag under dagen. Det blir rätt mycket damm och annat skit när man packar upp nya grejer. För att inte tala på alla flyttlådor. Är så sjukt less!
Vid 15-tiden ska jag dra mig in mot stan till vårdcentralen. Ska äntligen kolla upp varför jag har haft nässelutslags-anfall i ansiktet sen början av januari, snart 5 hela månader! Inte okej! Har ätit antihistamin varje dag för att det inte ska bryta ut. I samma veva ska jag kolla upp min katt-allergi. Sisådär 5 år efter jag upptäckte att den plötsligt fanns där. Så bitter jag är. Jag älskar ju verkligen katter. Det är så svårt att inte borra ner facet i pälsen på dem...


Meow. Man vill ju bara kramas!


Förhoppningsvis får jag utskrivet något som funkar lite bättre än vanligt som finns att köpa på apoteket, för jag reagerar till och med på Devon Rex-rasen även fast jag har tagit antihistaminet från apoteket. Detta då jag bara vistas i samma rum som katterna i kanske 4 timmar.
Nu ska jag upp, käka lite frukost. Sen sätta igång med städning. Pepp! Pepp!


1 kommentar:

linnea sa...

haha ja men jag måste sova typ senast 23.00 för att ens orka mig upp på morgonen:D

tror du inte min såndär kotknäckar-man gymmar på 360? Jävla vad jag cyklade rakt och fint, är helt död...