23 maj 2011

Drink up me 'earties, yo ho


Nu börjar lägenheten bli vit! Är helt klar med hallen och snart är även köket helt klart. Känns hur skönt som helst! Vardagsrummet har jag lite kvar på, men borde bli klar med det imorgon.
Jag försökte ta lite bilder igår på hur det blir. Men det är så svårt när hallen är så smal och sen är det tusen grejer överallt. Får ta några bilder sen när allt är klart i veckan istället.
På onsdag ska pappa köpa mer vit färg åt mig så jag kan måla tre väggar i sovrummet också. Sen blir det till att försöka sätta upp fondtapeten bakom sängen. Gruvar mig.. Mönsterpassning är ju faktiskt inge kul alls...
Har dock inte beställt tapeten än. Undra hur lång tid det kan ta? Får gå dit imorgon på lunchen och fråga. Men men, sovrummet vistas man inte särskilt mycket i, och när man är där så blundar man ju för det mesta haha, så någon vecka till kan jag nog vänta!

Ikväll blir det nya Pirates på bio med Viktor, Nina, David och Simon. Är supertaggad! Har varit sugen på äventyrsfilm i typ en vecka :D
Den här gången fixade jag platser i mitten på rad 3. Då jag och Viktor såg Tron Legacy i 3D så tog jag rad 7. Det var för långt upp :( Men det blir nog bra nu!


Ska trycka en massa godis till filmen hihi längtaaaar!
Nu ska jag hoppa i duschen och sen fixa något att käka!
Om det bara kunde sluta regna någon himla gång, så skulle det här lediga dagen kännas great!

Inga kommentarer: