17 maj 2011

Mmmbop


Äntligen har alla 6 stolarna blivit monterade! Med lite hjälp av Anders och Gunnar så fixar sig allt illa kvickt! Bara bordet kvar att montera och spaljén som ska ner. Borde ju gå i ett nafs för mig.....

Ska strax gå ner till källaren med de gamla stolarna. Tänkte först slänga/sälja dem, men tänker nu att det kanske är bra att ha kvar dom ändå om det är flera som kommer på besök/fester. Så folk slipper sitta på golvet åtminstone.

Imorgonkväll ska jag och Viktor ha en riktig myskväll med god middag bestående av kött och potatisgratäng! Sen blir det mys i soffan till Se7en. Han har inte sett den än?!
Vi såg Law-abiding citizen igår, bra film! Det var i alla fall under den jag kom att tänka på se7en och nämnde den för honom. Då såg han ut som ett frågetecken. Det är inte direkt en film man glömmer att man har sett! Anywho.. Tur att han har mig som har koll på vad som bör ses och inte.

Sitter och lyssnar på Hanson haha! Helt underbart. Taylor Hanson var ju faktiskt min första kärlek. Så fint förhållande vi hade, jag och han. Synd bara att han inte visste om det själv.


Inga kommentarer: