19 maj 2011

Bleeh

Sitter på jobbet och har lunch. Har precis ätit från grillbuffén på ica. Det var nå pasta med massa klegg. Mår redan dåligt. Måste verkligen försöka hålla mig ifrån laktos bättre. Shame on me...
Under lunchen har jag även hunnit vara på classes och grafit för att köpa lite sladdar till ljudet hihi. Ikväll ska det testas! Och säkerligen kommer ingenting fungera när det är jag som ska koppla in det! :D
Nu vill jag bara sluta för dagen, hem och fixa, sen somna en stund. Hela kvällen kanske.. Är helt sanslöst seg idag. Orkar inte göra någonting ju! Blev lite väl sent igår..

För övrigt är idag den andra dagen jag har kört med annan ansiktskräm än Day-time från make up store. Än så länge har inget nässelutslag synts till... Jag dör om det var pga en ansiktskräm jag har sett ut som ett monster i ansiktet i 5 månader.. Ska fortsätta med den andra och se om det inte dyker upp något. Silly. Även det dyraste behöver inte vara det bästa för en. Mest troligt är det ju säkert något ämne i krämen som man är överkänslig mot.

Ofta någon orkar läsa det här? haha
Nu ska jag ut och jobba igen. 3,5 timme kvaaar..

Tjing!

1 kommentar:

Josse sa...

haha, JAG orkade :D