16 maj 2011

Oops!


Nu börjar jag bli dålig på att uppdatera igen!
Ska inom kort lägga upp några bilder på lite ny inredning som jag har inhandlat.
Det börjar se lite finare ut i lägenheten nu. Köpte mig ett jättefint skåp på ikea förra veckan och även nytt matbord och 6 stolar till. Dock har jag inte monterat ihop bordet än och alla stolar, seg som jag är! Fick låna en skruvdagare idag så nu ska det väl ändå gå undan. Ska i samma veva montera ner den fula spaljén som sitter mellan matplatsen och vardagsrummet, så det blir mer enhetligt!
Måleri på väggar har just så pass startat. Fick bort bård på en liten vägg och har testat måla 2 varv med vit färg där och det blev faktiskt riktigt bra, så jag kommer kunna måla alla väggarna! Lägger upp bild på före och efter snart!

Idag hade jag fått min svarta Keep calm and carry on-affisch i brevlådan! Så den är inramad nu i en vit ram och väntar på att få bli upphängd på nymålad vägg!



Inga kommentarer: