17 juni 2012

Som jag hade dig förut

Idag är det en vecka sedan. Tyngsta veckan någonsin. Periodvis har jag bara velat försvinna från den här platsen. Det är tur man har så fina vänner som jag har, annars vet jag inte vad jag hade gjort med mig själv.
Har försökt börja äta normalt igen, men det är svårt. Vissa dagar går det bättre än andra. Kroppen är inte på topp i alla fall.

Om alldeles för kort tid har jag dessutom både uppkörning och teoriprov men har inte kunnat fokusera på att läsa alls, så allt lär väl gå åt helvete med det också.
Det går inte bra för mig nu. Känns som att allt man rör vid förvandlas till något dåligt..


Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

Och jag vill ha dig nu

som jag hade dig förut

Inga kommentarer: