26 juni 2012

Helt ok dag!

Var ett smärre kaos idag på jobbet. Folk heeela tiden denna vecka verkar det som. Vi fick massor av nya varor på morgonen också och jag och Hanna blev så sugna på att göra om på trendavdelningen, men det var lite svårt alltså... Får kolla imorrn hur vi fick till allt egentligen..
Käkade lunch med Daniela på tatung. Det var gööött med buffé!


Efter jobbet handlade jag lite grejer och sen kom Daniela till mig! Vi gjorde varma mackor i ugnen. Tre var, med ost och skinka, champinjonstuvning samt tonfiskröra. Gottigt var det. Sedan blev det lite maaario. Daniela svooor :( Lite popcorn och saft på det och Ben & Jerrys, sen rymdes det inget mer.


Nu sitter man själv och lyssnar på Joshua Radin och funderar på att bara gå och lägga sig?
Det känns ruggigt konstigt att inte längre ha någon teori att plugga på kvällarna. Ska passa på att gömma undan böckerna någonstans nu. Förhoppningsvis behöver man inte plocka fram dom någon fler gång för eget bruk :)

Imorrn jobbar jag 12-19. Ska försöka hitta nå snyggt att ha under stadsfesten. Kom på att jag inte har tid att tvätta i veckan? Och alla mina fina kläder är i tvätten? Bra planerat. Hatar mig själv lite!


Citat från kvällen:
D: Jaaa jag får välja gubbe fööörst!
R: Du är player 1, då får man inte välja, man blir alltid Mario.. Som att det är ett privilegium?

Inga kommentarer: