05 juni 2012

Köpsugen

En kort paus från bloggen, ovanligt?

I lördags var det klassåterträff med alla 86or på verandan. God grillbuffé serverades och vi satt klassvis som man gick i högstadiet. Det var grymt kul att träffa alla ens gamla klasskompisar! Efter 22 släpptes allmänheten in också och där vid tolvtiden härjade jag runt med Linnea. Drack drink på drink och även en stor shot slank ner... uurk.. Kom hem kl 03 och däckade i sängen. Riktigt bra kväll!

Söndagen gick åt till att vara otroligt bakis på dagen. Kvällen spenderades hos Viktors föräldrar för ett lite sent födelsedagsfirande för honom. Han fyllde ju år på lördagen :)

Idag har jag jobbat 12-19 och efter det hängde jag med Tigge och Emelie på Sushi bar och käkade. Andra gången i mitt liv som jag äter sushi och ärligt talat så tycker jag faktiskt att det kanske inte är särskilt supergott. Tar hellre en burgare än helt enkelt en köttbit. Kött är alltid det bästa alltså. Nomomnom.
Cyklade hem och gick sedan upp till getberget till Johan som fyllde ååår :) Gofika och prat till tolvtiden, sedan drog vi hem!
Nu är det fasen läggdags. Ska försöka ta mig till stan tidigare imorrn före jobbet och leta present till mami som fyller år på fredag! Har även ett sjukt sug att köpa fina inredningsgrejer åt mig själv haha. Linnea på mitt jobb hade beställt Lexingtonhanddukar och badlakan. Sånna vill man ju bara bo i helt enkelt. Ska man kanske unna sig en handduk eller två i alla fall? Eller något annat kul kanske! Ska förbi på Biboköp och kika tänkte jag hihi

G'nite!

1 kommentar:

Linnea sa...

Kööp dom, världens skönaste!!:)