28 juni 2012

Golfie

Ikväll har jag spelat bangolf! Kom, som förväntat, mest troligt på sista plats. Andreas vann, sen kom Daniel och jag vet inte om det var jag eller Tommy som förlorade. Vi bad Daniel att utelämna oss i poängräkningen. Ni kan ju tänka er ungefär hur det gick då. Nog fick man åtminstone en hole in one, samt några 2or, men det räckte ju tydligen inte! Skyller på dålig klubba och boll.
Bättre lycka någon annan gång i sommar kanske :) Glömde såklart fota under kvällen, men ja, det blir väl kanske inte så spännande bilder på en bangolfbana hur som helst.
Måste hinna med discgolf i sommar också. Det gick ju inte så bra förra sommaren. Höll på att hugga skallen av Tommy och Andreas med min lite för sent släppta disc. Typ som Oddjob i Bond. Discen flög åt sidan/bakåt i typ 110km/h. Säkert den enda gången jag kommer beskåda en matrix-duck i det verkliga livet!


Efteråt bangolfen blev det fotbollstittande hos Daniel. Tommy är så himla kär i Johanna på svt1, stackarn.. Ska skicka ett brev till henne och fråga om en date är tänkbar! Spanien vann i alla fall och jag rullade hem på cykeln.
Nu är det goodnight, för imorgon vankas jobb med Hanna! Sen skynda hem och göra sig i ordning för den första stadsfesten-kvällen! What to wear? Det är ju svinkallt ute på kvällarna. Ska leta fram täckbyxorna och vinterskrud, så är jag säkrad för kvällen.

2 kommentarer:

Tommy sa...

Jag kan se det framför mig.
Det är sen kväll, regnet öser ner. Jag och Johanna Fränden ligger under en filt på soffan och spelar Silent Hill 2. Mysfaktorn är total. Känns som att Fränden ÄLSKAR Silent Hill 2. Hon är smart nog att fatta storheten...fan vad smart hon är.

Borisdottir, börja jobba på det där brevet, omgående!!!

pottjata sa...

Jag lovar dig Tommy! Innan sommaren är slut har du och Frändén en date!