21 juni 2012

Inför midsommarafton

Idag hade jag körlektion och fick öva på att backa runt hörn, fickparkera, parkera samt backa in i en parkeringsruta.. Gick faktiskt hyfsat bra och tydligen behöver man inte vara precis vid trottoarkanten då man kommit runt hörnet, utan bara ligga på sin sida av vägen när man är klar. Känns ju betryggande i alla fall :)
Hon berättade även vissa knep då man ska fickparkera och backa in i p-ruta. Förhoppningsvis kommer det att funka även i framtiden!

Har sedan jag kom hem (19.30) prövat lite olika kläder inför imorgon. Tror jag ska köra på min sol-gula klänning jag köpte på forever21 i London faktiskt. Hittar som ingenting som är mer passande än den för midsommarafton. Ska ta med mig nå byxor och en topp också om det skulle bli skitkallt på kvällen och vi ändå vill göra något ute.
Det kommer vara två australienare på festen haha, Morgan och Luke. Låter mycket intressant! Blir säkert hur kul som helst!
Kommer bli massa god mat, gott att dricka och underbart sällskap!
Bilder från festen lär komma på söndag eller dylikt :)


Ska läsa lite teori nu, klockan är ju redan halv tio. Kvällen går så snabbt när man slutar sju. Helt plötsligt är det nighttime!

Hoppas på en skitbra midsommarafton!

Tjing

Inga kommentarer: