20 juni 2012

Obegripligt ensam

Vädret är kiss.
Hoppas verkligen inte att det regnar på midsommarafton. Sen får det gärna låta bli att blåsa så mycket också, så man kan köra lekar och grejer ute! Vore nice! Hör min bön. Hear my bean..
Kommer i alla fall att befinna mig hos Linnea med fina vänner. Kommer bli så mysigt! Längtar lite :)
Får se vad man ska ha på sig. Skulle ju varit fint med klänning, men vet inte om det blir för kallt..

Dagens träningspass blev ett till core-pass. Det kändes vill jag lova. Har träningsvärk i mage och lår sedan träningen igår. Skönt i smyg, men ändå lite jobbigt. Men ska väl inte klaga att träningen tar.

Nu blir det till att läsa teori igen, i vanlig ordning.
Längtar så sjukt mycket tills det här är över och man bara kan begrava böckerna långt in i ett skåp.



Minns att vi var lyckliga igår
Nu vet ingen hur jag mår
Och så genererad
Fullständigt förnedrad
Hoppas du ska resa dig och springa efter mig

Men du stannar
Fast jag väntar
Och jag längtar

Baby jag har fel
Du kommer aldrig hem
Jag har gått från väldigt kär till obegripligt ensam
Baby gör mig hel
Jag kommer alltid vara den
Som gått från väldigt kär till obegripligt ensam


Inga kommentarer: