23 juni 2012

Midsommardagen

Hade riktigt trevligt igår! Anlände till rågvägen hos Linnea vid halv fyra på eftermiddagen. Skitbra väder och massa fina människor! Jag och Ida satte igång med våra kransar och vi hann även med lite kubb och snack. Sedan dukades papptallrikarna fram och grillen sattes igång! Gomiddag med kött, potatisgratäng, sallad, såser och sen en supergod dessert! Snapsvisor och shots hann vi också med, blä!

Den här dagen har varit rätt lugn. Kom ju hem vid fyra inatt så jag sov till kvart i ett på dagen, fattade ingenting. Gick ut i hallen och såg att det var strålande sol. Skyndade mig på med bikinin och låg på balkongen ett tag. Vid tretiden drog jag och Jossan till Linnea med lite käk för att hänga med några från igår och sedan städa huset litegrann. Såg fan förjävligt ut.. Golvet var kladdigt överallt.

Kvällen verkar sluta hos Lillemor och Anders. Filmmys med dom, Sanna och Miro. Hade väl kanske velat vara ute när det är såhär bra väder, men Thor får duga antar jag! :)

Inga kommentarer: