01 januari 2012

Nytt år, nya äventyr

Har varit totalt död hela dagen. Sov från 04-14 och har inte gjort annat än vilat, sett film och käkat lite pizza under dagen. Det har känts som att hjärnan ska trilla ut genom pannan, tills vid 20-tiden då jag hade tagit alvedon och ipren. Men jag hade i alla fall en sjukt rolig kväll igår. Med mat, dricka, snacks och såklart superbra sällskap! Vi körde lite lekar och ölspel. Skålade kl tolv och sen dansade vi lite och bubblade på i tre timmar till. Taxin körde oss hem vid 03 och det kändes sjukt skönt att få komma hem!

Ska försöka fixa lite bilder från kvällen. Tills dess så kan ni få se hur jag såg ut genom phonen strax före jag for! Klänning lånad från Emma på jobbet, smink och hår hade Lillemor gjort :) Weee!


Nu ska jag se klart filmen the last king of scotland. Sen kommer jag nog däcka rätt tidigt. Tur man är ledig imorgon med. Jag har ju i princip förlorat en dag hur som helst pga måendet idag haha :)

Inga kommentarer: