08 januari 2012

Maffioso

Igårkväll blev det en visit till anderstorp! Maffia-lek med en massa goa människor. Riktigt trevlig kväll!
Före jag drog dit blev det lite tittande på nya Gladiatorerna också. Det var rätt kul att se. I princip alla grenar är ju samma som man såg då man var liten.. Det gjorde det roligare! Dock tvivlar jag på att barnen idag har "fredagsmys" lika ofta som man själv hade. Lite synd, men det finns ju typ inga fredagsmysprogram?

Idag ska jag till Ursviken och spraymåla metallgavlarna till stringhyllan jag fick av Lillemor i julklapp. Dom ska bli svarta. Valde en blank färg så det blir lättare att torka av, samt så ser det kanske lite mer levande ut med en blank än med en matt. Får hoppas att det blir bra. Dock är jag ju värdelös på rätt mycket praktiska saker, så med min tur lär det väl gå käpprätt åt..... Mja.. Vi får se helt enkelt!
Ska passa på att låna slagborrmaskinen av pappa också, så jag kan få upp mina nya taklampor nån himla gång!

Ha en bra daa-aag!

Inga kommentarer: