16 januari 2012

Brummm


Har precis varit ute och övningskört med Lillemor! Det gick galant om jag får säga det själv. Testade ju bara starta bilen på en öde parkering.. I juni tror jag att det var.. Fick växla lite, backa.. Nu körde jag omkring här på älvsbacka ett ganska bra tag. Kändes bra.. Ju längre tid jag körde desto lättare kändes det.. Lillemor sa att jag var hur mycket bättre som helst i slutet jämfört med början av körningen. Det känns ju lovande i alla fall. Kanske blir ett körkort till lilla mig ändå! Weeee!

bild från weheartit.com

Träningen idag gick för övrigt bra! Jag träffade en av PT'arna där och hon hjälpte mig lite med hur jag ska få igång min kondition samt cirkelträningen..

Snart kommer Viktor hit. Har inte träffat han på typ 4 dagar, så ikväll blir det massa mys och inte så mycket dator tror jag :)

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: