12 januari 2012

Damen i vattnet

Träningspasset gick skitbra och Lillemor blev peppad på att köpa kort på 360! Yes asså!
Och indoor var mycket roligare då man körde med någon annan. Man kunde, då det fanns tid för det, peppa varann lite extra! Typ första gången en träningsform känns rolig för mig.. Äntligen!

Har städat hela jäkla lägenheten nu. Julen är borta, har bara ett möjligt gardinbyte kvar och det känns skönt faktiskt. Blev less allt pynt..
Nu inser jag däremot hur enorm lägenheten är utan en julgran bredvid balkongdörren haha.. Vet inte vad jag ska ha där istället? Eller om det är något man vänjer sig vid.. Större rum.. I helgen får dock ytan agera dansgolv!

Nu ska jag poppa lite popcorn och se Lady in the water på 9an.. Älskar Paul Giamatti haha, han är skön.. Han är med i Sideways som går på 7an nu också, men den har jag sett förut..

Ha en bra quell!

Inga kommentarer: