28 januari 2012

Kit-Kittyyy


Idag var det en rätt tung dag på jobbet av diverse anledningar.
Dagen avslutades i alla fall med lite te och kattkramade hos Lillemor. Det kändes fint! Lillkissen har blivit så stor nu. Väger nästan 550gram :D skitsöt!! Önskar att jag kunde ta honom, men eftersom Gud hatar mig så kan jag inte ha katt.

Har en vit helg denna helg. Känns bra faktiskt.. Behöver det haha! Börjar bli förkyld eller nåt tror jag också, great.... Hade typ alldeles rött och slemmigt öga när jag vaknade imorse! Jävla vinter haha.. Skyller allt på vintern..

Ska krypa ihop till en liten boll i sängen nu och sussa.
Jobbar med Linnea imorrn för första gången sen typ annandagen. En månad sen alltså?! Ska bli riktigt kul :)

Måste för övrigt försöka hitta mig nya byxor. Mina ljusblå jeggings sprack ju för nån månad sen och mina mörkblå håller på att gå upp lite i sömmen på insida lår, men det kan jag nog laga. But still. Behöver nytt nytt!

Godnatt :D

Inga kommentarer: