21 juli 2011

Elevator-curtain


Hann med att sola typ 1,5 timme på ballen sen blev det moln, så jag tror jag sticker in till stan istället.
Ska försöka hitta en fin vit hissgardin till sovrummet. Antingen helvit eller med något fint tryck på. Fönstret där har ett stört mått. typ 106cm från ena sidan till den andra, så då blir det inte gardin över hela om man väljer en 100cm. Vet inte om jag kanske ska gå på 120cm istället och placera den så den ligger över hela fönstret och som ut på väggen lite istället. Svårt ju :(
Får se vad det blir, om det blir något!

I helgen är det trästock! Har ingen speciell artist som jag vill gå och se, men det är ju kul att vara där ändå. Mycket folk också. Bara kul att det händer något i den här stan helt enkelt :P

Herregud så varmt det är :D Måste ta cykeln in till stan nu, så jag får känna lite vind för en stund.

Have it goodly!

Inga kommentarer: