30 juli 2011

Den ofrivillige diskuskastaren


Det blev varken Truman show eller Sky captain ikväll. Drog med Lillemor, Anders, Miro, Andreas, Tommy och Daniel och spelade discgolf i bergsbyn. Alltså.... Föreställ er den som är absolut sämst i världen på det. Tänkte ni på någon annan än mig så tänkte ni fel! Jag fick totalt, utan att räkna utöver par, 139 poäng!! alltså 139 kast.. på 18 hål. Ett snitt på 7,72 kast per bana. Good game! Det är verkligen sämst! Fick 1 över par en gång. Grinade typ av lycka haha!
Till råga på allt så skulle Lillemor försöka lära mig att fullfölja kastet på bana 3. Dock glömde hon visa var jag skulle släppa discen ungefär. Det hela slutade med att jag kastade den bakåt, så hon, Andreas och Tommy fick go all Matrix och kasta sig bakåt då det kom en disc i typ 1000km/h mot deras huvuden! Gud ändå. Lär inte vistas mer på den banan säger jag bara.

På tal om banan, eller snarare banan som i frukt. Så har jag upptäckt att jag har bananflugor i köket. DÖD ÅT DEM! Förbannelse. Det som har startat det hela är honungsmelonskal som legat i bruna bunken, samt ett fruktfat med en persika och en apelsin som inköptes i förrgår!!
Suck... Har satt ut två glasburkar med vitt vin, honung, lite socker samt yes i. En på köksbordet där fruktfatet stod, och en vid diskhon där horerna trivs på nydiskade tallrikar.
Fräscht.... verkligen. Kul!

Anywho.. Efter discgolfen for vi på max. Käkade ett friscomål. Dåligt? Nä. Sen drog vi hem till Lillders och såg Trassel. Tredje gången för mig och skrattade lika mycket för det haha!
Kom hem 01.20 och upptäckte att 3'an på klockan i köket hade trillat ner i golvet och visarna hade stannat på fem över sju tidigare under kvällen. Vad fan är fel. Det har varit en dålig kväll för mig haha...

Men jag är lycklig ändååå!

Inga kommentarer: