26 juli 2011

Dienstag


Var och gymmade igår för första gången på typ en månad. Så himla jobbigt det var haha, ville typ gråta :D
Ska försöka ta igen lite träning nu innan man åker till Bullen. Så nu ska jag snart dra dit igen, svettas lite. Stilla samvetet en aning!
Måste försöka lugna mig lite med gosakerna jag trycker i mig. Jag är rätt bra på att tugga i mig allt göttigt jag ser. Egentligen vill jag inte alltid ha godis eller chips. Vill bara ha något att äta på. Så ska försöka se till att ha hemma lite goda frukter så som typ melon och äpplen, så man kan skära upp och äta det istället.

Har haft semester i lite drygt två veckor nu. Känns som en månad! Helt fantastiskt :D Och jag har nästan två veckors ledighet kvar!
Nästa vecka kommer Daniela upp och är här i två veckor! Blir hur bra som helst!
Något säger mig att augusti kommer gå skitsnabbt..

Nä nu ska jag sätta igång dammsugaren och ha ihjäl alla hårstrån som ligger överallt på golvet. Löser sjukt mycket hår alltså. Fattar inte varför.. Tror inte jag någonsin har löst såhär mycket..
Scary!

Inga kommentarer: