20 december 2012

Which Witcher Watched What Witcher?

Helgen i Örebro var great! Längtade ju nästan ihjäl mig efter min gubbe :)
Vi tänkte åka lite pulka under helgen, men på lördagen var det typ snöstorm och söndagen var det som klibbsnö/isigt, så det blev inget.. Istället blev det massa teori-pluggande och även en sväng med övningskörning för Harald. Vi testade ett nytt spel också, Witcher 2. Verkar rätt kul faktiskt, men min dator är för seg för det, så.. Har laddat ner sims 3 istället. Får hålla mig till det helt enkelt! :D

Imorrn är det jobb 12-19 som står på schemat och efter det ska jag ha lilla julaftons-mys med Lillemor och Sanna. Klappbyte, Glögg, pepparkakor, dumlekakor, lussebullar? You name it, we got it. Tror nog allt att det kan bli en julfilm också. Ensam Hemma kanske? Får se :)

Här kommer posebild på Rally-Sally (hon ville dock inte visa ansiktet i bild) som vi hängde rätt mycket med under helgen. Ibland är hon underbar, ibland pain.. Nu var hon i löpen så hon var väl extra knäpp dessutom.


Inga kommentarer: