03 december 2012

1a advent

Igår var jag på en fest inne i stan. Vet inte om jag har varit med om en förfest av det här slaget alltså. Det gick verkligen inte som vi tänkt oss.. Med en som fick åka in på lasarettet strax efter 22 pga kramp i hjärtmuskeln. En annan fick fara hem halv elva för denne hade druckit liiite för mycket vin haha! Nämner inga namn här :)
Efter vi smält chocken av allt det inträffade så bestämde resten av oss ändå för att gå ut på verandan som planerat. Väl ute var det typ ingen man kände. Stämningen var konstig och jag blev cp-berusad där vid ett-tiden så jag beslöt mig för att börja dra mig hemåt.
Har mått som en räka hela dagen idag men har i alla fall ätit pizza, tittat på en massa vänner-avsnitt, samt klätt granen. Harald hjälpte till via Skype hehe! Vi är roliga :)

Imorgon blir det lite julbak med lovely-Linnea som äntligen är hemma från the U S and A! Lussebullar och dumlekakor, nom omnom!



Inga kommentarer: