09 december 2012

2a advent

Idag är det andra advent och dagen har bestått av jobb 12-16 och lite gym. Kom upp i 4 träningspass den här veckan! Känns bra i musklerna vill jag lova. Man är inte direkt van sån här träningsvärk. Det blev stekt palt till middag och under kvällens gång så har jag och Harald gått igenom faser på körkortsteori tillsammans via skype haha. Han håller på att ta körkortet och för att göra det hela lite roligare, så gör vi det tillsammans. Ain't that sweet, så säg :P

Imorrn är jag LEDIG. Har väntat på den här dagen sedan jag föddes känns det som. Ska tvätta (båda tvättkorgarna är fulla..) och gå igenom klädkammaren och lite skåpar. Är inne i någon slags rensar-period. Vet egentligen inte varför. Vill förvisso få det lite cleant tills Harald flyttar hit upp :) Blir spännande att se hur vi ska rymma kläder och diverse av hans saker för min klädkammare är rätt full. Men någon lösning ska man nog hitta. Funderar på att köpa genomskinliga backar med lock på typ Clas Ohlson och lägga kläder och grejer i som jag i princip aldrig använder men ändå vill ha kvar. Sedan får dom lådorna med grejer bo på en hylla i förrådet istället. Varför ska sånt ta plats i lägenheten liksom..

Såg för övrigt en bra film igår med Dancy, löken, Anders, Erika, Linnea och Tommy, hos Tommy. Gone baby gone heter den och kan verkligen rekommendera den. Ben Affleck gör sig uppenbarligen mycket bättre bakom kameran än framför, och lät därför brorsan Casey köra huvudrollen istället. Bra val!

Nu ska jag äta en lussebulle och dricka lite glögg!
Ha're

btw, älskar vänner haha!


Inga kommentarer: