10 december 2012

Ordning och reda

Idag har jag varit duktig och tvättat SAMT rensat massor i klädkammaren. Nu är det fint och öppet där på golvytan och Harald har fått nästan en hel klädstång till sig själv :) Trådkorgen under kommer även den att tillfalla honom. Köper en ny på biltema till gardiner och övrigt tänkte jag. :)
Ikväll kommer pappa hem efter typ en månad i Bulgarien. Han har köpt en lägenhet där som kommer funka som en slags sommarbostad. Härligt! Ska bli intressant att se hur det löser sig med renovering och annat. Samt hur mycket man kommer att faktiskt få se honom under året.. :P

Nu ska jag hämta upp sista tvätten, sedan blir det nog lite middag på det.
Tänkte dra på sh'bam idag och testa det för första gången, men jag känner mig lite slut efter min kamp mot klädkammaren, så jag tar det nog lugnt resten av kvällen. Gör kanske lite magövningar eller annat tråkigt på golvet här hemma istället! ;)

Säljer för övrigt mina oanvända kornblå Roots-pumps och mina en gång använda Villain-skor. Stl 37 på båda skorna.
Köp köp köp!


Nypris 699:-
Mitt pris 400:-



Nypris 999:-
Mitt pris 500:-

Inga kommentarer: