01 februari 2013

Ett bra datum

Har fått önskemål från olika håll om att börja om med bloggandet! Så efter lite drygt en månads uppehåll tänkte jag att den 1 februari är väl ett rätt bra datum att börja om på nytt?

Idag har jag jobbat till fem och efter det gick jag och Tiggelito till systemet för att titta på lite viner.
Finsmakare som fröken Eriksson är, tog det ungefär 30 minuter för henne att välja ett vin. Grattis! Själv köpte man en flarra Gato Negro som ska slukas antingen imorgonkväll eller någon annan kväll..

Annars då? Väntar på en beställning jag gjort från ikea. Lite smågrejer, så som flaskställ till mitt Bestå-skåp, två tunna sommartäcken, med mera.. Väntar även på en beställning på en tjusig lite topp från BikBok. Prövade den i S i butiken, men den var något tight. Skumt eftersom jag har exakt samma fast som linne i storlek S.. Hon i kassan sa att den här var mindre i storlek, så jag får väl tro henne då!
Men men.. M var i alla fall slut, så jag gjorde en beställning på den via hemsidan istället. Trodde den skulle ligga i brevlådan idag men ICKET. Får väl vänta tills på måndag eller tisdag då..
Söt är den i alla fall. Se själva!


Väntar även på Harald som borde komma hit upp inom en vecka! Can't wait. Distans är fan inge kul alltså. Man vill ju ba få kramas hela ti'n ju? Varför ska det vara så svårt!
Har i alla fall köpt mig en påse ostkrokar och lite cola och ska se nya avsnitt från Big bang theory och New girl.
Fredagsmys!

Haaaa're :)

Inga kommentarer: