02 november 2011

Middag med jobbet

Hela dagen har gått åt till att vara på stan och på solbacken. Mamma shoppade lite kläder samt skor, från eurosko såklart. Sen har jag ju som sagt letat dekorationer! Hittade lite grejer på solbacken så nu kan jag känna mig lugn inför fredag :D Blir nog bra, om man får till det som man vill.. Svårt att planera då man aldrig har sett stället, men..

Ska strax göra mig klar inför personalmöte/middag med jobbet :) Kommer bli great! Är döhungrig också. Pallar inte vänta längre snart. Gör mig en hårdbrödmacka så jag orkar gå in till stan senare. Personalmötet drar igång vid kvart över sex, så vi kommer nog inte äta förrän vid halv åtta, så det är ju typ 3 timmar kvar :(

Imorgon efter 8 kommer två gubbar hit och ska byta min kyl-frys. Äntligen! Guuud, då slipper man det här jävla pipandet haha :( Plågats i ett halvår!

Ha en bra kväääll :)

Inga kommentarer: