24 november 2011

Mer jul, ge mig!

Har idag inhandlat lite pynt till årets julgran! Temat blir vitt/silver. Möjligtvis med lite inslag av rött, får se hur det blir :D Köpte även en såndär vit glittrig hjort från Åhléns. Dom är ju SÅ fina! Den får stå i fönstret så länge.. Passar i och för sig rätt bra där, men i December kommer granen stå framför den och kommer typ täcka upp hela fönstret.. Golvet med för den delen... Så jag får hitta en ny plats till den snart.
På söndag är det skyltsöndag och det är ingen snö än. Känns mycket konstigt.. Ikväll är det kring +2 grader ute. Inte okej haha!

Kvällen har bestått av lite hockeytittande, men även kvällens höjdpunkt; Settlers och lite julfika! Kvartetten Anders, Daniel, Tommy och Andreas kom förbi och spelade ett parti med mig.
Bra att jag har något att underhålla mig med nu när göbben håller sig i en stinkande sal några dagar och kommer inte hem förrän början på nästa vecka (dreamhack..)
Vinsten gick till Anders, för en själv gick det rätt dåligt den här gången. Men kul var det ju ändå :)

Måste verkligen ta tag i det här med bilderna från halloweenfesten. Det är dock inte förstprioriterat för tillfället. Måste fixa julmusik till jobbet. Låtarna ska varsamt väljas ut.. Nä det ska dom inte, men måste hitta flera låtar så det inte är typ 10 låtar som gå runt, runt. Då blir man ju knäpp..

Nu blire ett avsnitt TWD igen :D Snart har jag sett klart säsong 2 också ju.. Fan.

Inga kommentarer: