21 november 2011

Core

Har haft en riktigt bra helg med mys, god middag och bowling bland annat!
Ledig igår, söndag, och idag. Gårdagen bjöd på god middag hos Viktors föräldrar. Dom drar till Indien på torsdag och jag är inte ALLS avundsjuk :( Själv ska man sitta i kylan/skrotvädret och hurrva sig..

Idag har jag varit på ett core-pass på 360 och sedan blev det lite jogg. Känns bra i maggen nu efter passet kan jag säga. Man är inte vältränad. Usch!
Sen ikväll ska jag passa på att mysa lite med Viktor, för imorgonkväll åker han till Jönköping en vecka för att spela dator på Dreamhack. Känns lite både och.. Kul för honom, men jag kommer sakna honom hihi!
Min vecka är dock rätt fullspäckad med grejer ändå, så den kommer nog gå snabbt hur som helst! Den börjar ju bra, med ledig dag och imorgonkväll blir det julbak med tjejerna på jobbet!! :) Kommer bli hur kul som helst!

Nu ska jag se fjärde avsnittet av The Walking Dead. Rätt bra serie ändå. Sjukt spännande och inte så läskig som jag trodde att den skulle vara :D


Lite bildeeer!

Viktor sätter en strike det första han gör, såklart...


Simon och Daniel är fokuserade

Viktor (Gramse) vann i vårt lag..
Egentligen vann Daniel om man ska räkna allas poäng.
Glömde dock fota deras skärm :(
Jag (Bombo) kom 3a av 6 pers :D Är nöjd! 5 grabbar ju!

Inga kommentarer: