14 november 2011

Chili


Nu blev det lite segt igen. Mest för att jag har inväntat bilder från festen. Han som har tagit bilderna är lite VÄL seg på att maila mig bilderna :) Kan lägga upp några ändå men då blir dom lågupplösta, jaja!


Har precis varit och gymmat lite :D Gick förvånadsvärt bra, även fast jag i helgen har kört en detox-kur och varit lite slut av det. Har tappat 2 kg, säkert vätska, sen början av helgen, så förhoppningsvis har lite slagg/gifter försvunnit ur en. Kuren gick ut på att endast inta vätska för att rensa kroppen från all skit.. Mja.. Jag gör nog aldrig mer om det alltså.. Jobbigt var det att inte få tugga. Och det var typ bara en juice som var god. Resten smakade rumpa!
Sa det under fastan och säger det igen:
Kommer aldrig mer ta fast föda för givet!

Nu ska jag göra chili sin carne!! :D

Inga kommentarer: