29 november 2012

Mmmmm pie.

Ikväll har jag hängt med Ida! Hon har varit i Asien i typ 2 månader, så det var typ 2,5 månad sedan vi hängde. Så det var kuuul! Vi åt blåbärspaj med glass, sen lite morötter, gurka och dip och tittade på hockeyn.

Har en sjuklig träningsvärk i baksida lår/rumpa sedan jag tränade barbell igårkväll. Har kämpat på jobbet idag med att sätta upp jul-tema i butiken. Det vill säga, klättra i stegar hela tiden.. Ingen bra idé, men mysigt blir det i alla fall!

Vill passa på att ge ett tack till Linnea som är superschysst och köper bareMinerals Matte till mig i New York, 200kr istället för 500kr! Inte fyskam alltså. Puss till dig!

Vi har gjort det julemysigt även i köket på jobbet. Har påbörjat en jullista i spotify att spela under december i butiken. Måste variera mig mer tror jag. Känns som att det blir typ samma låtar hela tiden fast med 10 olika artister. Efter inte mer än en vecka, och hjärntvätten är ett faktum.
I helgen åker julpyntet fram här hemma också tror jag! Adventsmys fullt ut!
Kommer bli en bra jul eftersom bäst-Harald kommer upp 22a dec och stannar ända till 1a januari!




Inga kommentarer: