11 november 2012

Fars dag

Igår hade jag en riktigt bra kväll med Tommy, Andreas och Daniel. Vi drog till bowlingen och körde först lite airhockey där Daniel vann stort, sedan bowling där jag vann båda serierna! Sedan blev det skräckkomedin The cabin in the woods hemma hos Tommy. Den var sjuk! Väldigt rolig och jag kan rekommendera den om man vill se en ful film :D
Tommy har för övrigt skaffat en katt.. Hon heter Arista och är världens sötaste! Jättemjuk päls och alldeles gossig. Supermys! Synd bara att jag fick lite rinnig näsa och sveda i ögonen innan jag skulle åka hem. Trodde i början av kvällen att jag skulle tåla henne rätt bra :( Buhuuu..

Idag är det fars dag, men eftersom min pappa för tillfället befinner sig i Bulgarien igen för att titta på sommarlägenheter, så blir det inget fars dags-firande.
Men idag fyller däremot Lillemors pappa 50år och eftersom jag har känt honom sedan jag var typ 2år så ska jag nog allt pallra mig över till dom och fika lite. Måste bara förbi buketten först och se om man kan knåpa ihop en manlig 50års-bukett.. Är sånt möjligt? haha






Smygtog en bild på Arista på toaletten (lol..). SÅ FIN HON ÄR!

Inga kommentarer: