02 oktober 2012

Måste bli bättre

Alltså jag är så dålig på att fota under min vardag. Känns som att bloggen är jättetråkig.. Hoppas ni orkar läsa ändå :)
Idag har jag jobbat, shoppat lite och sen gymmat med Hanna! Det gick helt okej. Vet inte Riktigt vad jag sysslar med, men efter några gånger blir det bra förhoppningsvis haha!
Köpte ett par gym-handskar på sport city idag, men returnerade dem eftersom de var rätt stora även fast det var storlek small. Herr-grejer funkar inte på min kropp alltså...
Letade i sinne efter tjejhandskar på nätet och det var nästan slut överallt. Hittade dessa fina på sportgymbutiken.se. Handskarna gick på 249kr och frakten på 89(!!!) så det blev rätt dyra handskar, men jag klarar mig inte utan alltså. Svider i händerna nu vill jag lova :( Var ju tvungen köra utan idag.
Förhoppningsvis ska handskarna hjälpa mig på traven att bli starkare i alla fall, så jag ser det som en investering i mig själv!
Nu ska jag fixa och trixa lite här hemma. Tänkte tvätta imorrnkväll eller torsdagkväll, men det var bokat båda kvällarna, så jag fick starta en paniktvätt för en liten stund sedan. Jaja.. har ändå inget annat för mig ikväll så!
Ha en bra kväääll

Inga kommentarer: