28 oktober 2012

Time goes by

Veckorna bara rasar iväg. Det är endast några dagar kvar på oktober och jag vet inte riktigt var all tid tar vägen?
De här senaste dagarna har gått ruggigt snabbt! Harald kom upp i onsdags och åkte hem idag. Trodde det skulle kännas sjukt segt att jobba på dagarna då han var här, men det har faktiskt funkat rätt bra ändå :) Några gånger ville man ju bara stänga butiken och dra hem, men! Som tur är så har han haft annat för sig än att bara sitta och häcka i min lägenhet då jag jobbar, så det gör ju rätt mycket det med..

I fredags var vi hos syrran och käkade pizza igen, såg x factor och snackade. Smakade Per Morbergs röda vin och det var faktiskt jättegott!

Igår blev det lite halloween-mys hos mig. Lillemor, Anders, Sanna, Daniel, Tommy och Andreas slöt upp vid halv sju-tiden. Vi käkade pastagratäng med kyckling och bacon i. Till efterrätt blev det blåbärspaj och sedan en jäkla massa godis och chips och grejer. Gottig kväll! Vi såg dessutom A woman in black. Rekommenderar den inte... Efter mindre än halva filmen hade jag skrikit så många gånger och blivit så pass rädd att det kom tårar haha.. Soffan var full så jag och Harald låg på ett täcke på golvet. Han fick trösta mig genom hela filmen haha..

För två timmar sedan åkte Harry-boy i alla fall till flyget och jag har suttit och ätit upp godiset som blev över från igår och sett nyaste avsnittet av Hart of Dixie :) Mys-söndag!
Känns lite tungt att sitta själv helt plötsligt (främst för att jag fortfarande är förstörd sen filmen...), men jag åker ju ner till Örebro redan på fredag! Ska bli kul kul kul :)
Ha en bra kväääll


Inga kommentarer: