11 oktober 2012

Smarteyes

Igår var jag modell för Make up store på Smarteyes tjejkväll. Det var riktigt kul och alla var på toppenhumör!
Efter jobbet blev jag sminkad av Veronica på MUS och sedan fick jag snabbt gå ner till Hairstyle och få håret lockat. När vi efter det kom till Smarteyes valde vi ut några olika bågar som man kunde visa hur stor skillnad det blir med mindre och mer ögon-makeup, beroende på vilka glasögon man har.
Efter en stund så blev det mingel och nästan alla hjälpte varandra att hitta sig ett par glasögon.
Hittade själv ett par som jag tyckte rätt bra om. Dom kostade bara 800kr, men beslutet blev ändå nej, eftersom jag för tillfället hellre lägger pengarna på annaaat :)

Blev idag tillfrågad om att vara modell inför en större modevisning som kommer vara den 8dec på statt. Får se hur jag gör.. Säkert tackar jag ja, men blir nervös bara jag tänker på det haha :)

Nu ska jag rensa min dator! Föra över filmer, bilder m.m till min externa hårddisk, för jag behöver nog installera om datorn. Har haft lite störande grejer som jag verkligen hoppas ska försvinna om jag installerar om. Pallar verkligen inte med att behöva köpa en ny dator nu...
Den som känner sig villig att lämna ett bidrag eller annan valfri donation kan ju kontakta mig!


Inga kommentarer: