04 februari 2012

Stallone


Imorse kl 09 visade mätaren i köket -31.3 grader.. Det var Ingen höjdare.
Dagen på jobbet gick skitsakta, det var inte mycket folk ute och jag klandrar dom inte heller. Dock var det fler än jag trodde.. Vem orkar ta sig till stan överhuvudtaget då det är över 30 minus? Om jag hade varit ledig hade jag inte rört mig utanför husets gränser i alla fall vill jag lova. Nu är jag ledig 2 dagar så då slipper jag ta mig ut i kylan i första taget :) Skönt!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.. Mysig hemmakväll bara kanske?
Imorrn ska kanske mamma, syrran och barnen komma förbi, om deras bil tillåter.. Sen på kvällen blir det Amélie från montmartre med Tigge, Willy, Jerker och kanske någon mer :)
Det ser man fram emot! En av mina favoritfilmer hihi

Nu ska jag ta mig nåt i maggen och typ... sova? Är skittrött...

Ser tydligen ut som Rocky i profil..? Kul :(

Inga kommentarer: