25 februari 2012

Slow

Oj så seg på att uppdatera! Ber om ursäkt..

Igår blev det jobb 12-19, sedan skynda hem för att trycka i sig en banan och sedan åka med Lillemor och Anders till Tommy för att se Star Wars episod IV. Drygt två timmar gick hur snabbt som helst och vi konstaterade att det måste bero på att de äldre filmerna är så mycket bättre än de nya. Ja fi fan..
Idaaag har jag jobbat 10-15.30 med Linnea, weee! Till veckan åker hon till USA. FUSK big time. Jag vill också resa! Är det ingen som fattar det!?
Handlade diverse ting på ica efter jobbet. Jag och Viktor ska äta en mumsig kycklingsallad ikväll med vitlöksbröd till. Det blir niiice :) Efter middagen blir det lördagsmys, till gladiatorerna kan jag tänka mig. Till det bjuds det på dip med lite morötter och gurka till om det går ner!

Ha en bra kvääääll :)

Inga kommentarer: