16 februari 2012

Goblet of Fire


Ikväll har jag haft en riktig myskväll med Linnea och hennes hundar Donna, Disa och Daisy.. Skiitsöta små strävtaxar! Man blir ju så sugen på att skaffa sig en egen :)
Vi glufsade kebabsandwich, cola och såg Harry 4! Lika bra som alltid. Harry forever vettö!

Funderar nu rätt seriöst på att införskaffa mig glasses. Börjar bli jobbigt att ha linser Jämt för att kunna se något och börjar bli rätt beroende av att se bra nu. Fattar inte hur jag kunnat vara utan dom förut alltså. BLÄ..

Fick hem bland annat dessa som provbåge i brevlådan idag
Satt rätt nice på näsan ändå, men vill såklart ha smakråd före jag bestämmer mig!

Har sett dessa på synoptik tidigare också.
Dom är fiiina, men vet inte om pilot riktigt är min grej.
Måste nog in och prova igen!


Vet inte ens om jag vill ha plastbåge eller stålbåge? Hjeeelp meeei...
Godnatt!

Inga kommentarer: