18 februari 2012

Sprängd kota

Ok, kan ju konstatera att det var jag på bilden i förra inlägget. Dratta på röven typ 3ggr och har jätteont i svanskotan nu haha.. Efter fikat verkade jag fatta tekniken att ploga lite bättre iaf, så gjorde det 6-7 ggr i barnbacken utan att ramla en gång.. Bra det i alla fall. Skönt att slippa mosa ryggen helt haha. Får väl ploga hela tiden i Åre. Kul... 3 dagars plogande bland tusen människor..
Nåväl, en stund efter vi hade börjat om att åka började det blåsa som fasen, så då drog vi hem där vid ett typ..
Verkar dock bli en till vända dit på onsdagkväll.. Får hoppas att röven mår bättre tills dess haha!

Nu ska jag stöka undan lite här och sen duscha och göra mig klar för middag hos Viktors föräldrar. Niiiice att slippa laga mat själv alltså ^_^ så bra jag har det!

Inga kommentarer: