18 december 2013

SUICIDE



Min blomma alltså. Jävla amaryllis. Stängerna har skjutit jättemycket i höjd och en av stängerna har hängt slightly surläpp några dagar, så jag lindade ihop båda stängerna imorse innan jag for, för att sätta i en pinne nu ikväll och få båda att stå stadigt. Nope..
Då jag kom hem hade båda tagit livet av sig. Var rätt brutalt att behöva se måste jag säga.

Vilken morgon jag hade imorse alltså! Somnade typ halv tre inatt, bara av den anledningen att jag inte kände mig trött alls. Låg i sängen och bara tjollrade på (surfa med andra ord). Så när klockan ringde 08:20 så trodde jag att jag skulle dö. Snoozade (trodde jag) och somnade om. Vaknade 09:20. HETSEN!
Skulle ju duscha och allt på morgonen men det hann jag ju verkligen inte med. Åt två mackor och klädde mig sedan var det bara att bege sig till jobbet. Snabba ryck!
Har känt mig lite äcklig hela dagen, så ska strax hoppa i duschen.

Imorgon ska vi packa inför Örebro-resan på fredagkväll. Ska ta stora resväskan tror jag. Kan ju hända att det bli lite shopping, who knoows hihi


Inga kommentarer: